لغو حساس‌‎ترین بازی هفته لیگ برتر هندبال قهرمانی آزادکاران ایران در امیدهای جهان اورونوف به شرایط مسابقه رسید موسیمانه تمرین آبی‌ها را تعطیل کرد جریمه سنگین درویش از سوی کمیته اخلاق هواداران استقلال و پرسپولیس علیه تاج| رئیس بدون پایگاه در میان سرخابی‌ها رمضانی و بلانکو در لیست سیاه موسیمانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و مارسی| برد راحت شاگردان انریکه رضاییان نیمکت نشین می شود؟ استقلال از کورس خارج شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و اینترمیلان| نبرد هیجان‌انگیز پایان کار جشنواره خانواده ورزش در مشهد + ویدئو ۹۰ درصد ورزشگاه شهر قدس در اختیار هواداران استقلال در بازی با تراکتور پخش زنده بازی بایرن مونیخ و بوخوم در بوندسلیگا (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اینتر و یوونتوس در سری آ ایتالیا (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کم‌کاری بازیکنان استقلال سوژه انتقاد پیشکسوتان پخش زنده بازی آرسنال و لیورپول در لیگ انگلیس (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچستریونایتد و وستهم در لیگ انگلیس (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بیانیه کانون پیشکسوتان فوتبال استان درباره انتخابات ۱۵ آبان دیدگاه‌ نامزدهای انتخابات هیئت فوتبال؛ قسمت دوم
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: صنایع درآمدهای خود را در ورزش همین استان هزینه کنند، نه جای دیگر | ورزش در اولویت ما قرار دارد

  • کد خبر: ۲۹۶۱۳۶
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
  • ۱
استاندار خراسان رضوی: صنایع درآمدهای خود را در ورزش همین استان هزینه کنند، نه جای دیگر | ورزش در اولویت ما قرار دارد
استاندار خراسان رضوی گفت: ورزش یک اولویت برای ما به شمار می‌آید؛ چراکه اولین رکن برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه است.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامحسین مظفری در نشست با پیشکسوتان و برخی فعالان حوزه ورزش خراسان رضوی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ورزش خراسان رضوی با آنچه در گذشته شاهدش بودیم، فاصله زیادی دارد و نتوانستیم از این فرصت به‌درستی استفاده نماییم.

وی ادامه داد: بدون تعارف باید بگویم که امر ورزش را در اولویت برنامه‌هایم گذاشته‌ام. باید بتوانیم در کنار هم و با تلاش و برنامه‌ریزی، نشاط اجتماعی را در سطح جامعه به وجود بیاوریم و آن را افزایش دهیم. ورزش اولین رکن برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه بوده و به همین دلیل است که در اولویت‌های ما قرار دارد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تلاش ما این است که بتوانیم با برگزاری جلسات کارشناسی و اتاق‌های فکر، وضعیت ورزش خراسان رضوی و شهر مشهد را بهبود ببخشیم تا ورزش درشأنی داشته باشیم. همه تلاشمان را می‌کنیم تا مدیران ارشد و میانی ما از قهرمانان ورزش همین استان و خاک باشند. به‌هرحال سرمایه اصلی ما در ورزش استان، ورزشکاران و قهرمانان ما هستند و نباید به آن‌ها کم‌توجه باشیم.

مظفری همچنین به مشکلات اقتصادی تیم‌های ورزشی و فعالیت‌های بخش خصوصی و صنعت در ورزش اشاره کرد و گفت: سپاهان، ذوب‌آهن و بسیاری از تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی در سطح کشور حضور دارند و این در حالی است که همگی از منابع موجود خراسان رضوی استفاده می‌کنند. من همین جا و به‌صورت جدی به این صنایعی که در استان خراسان رضوی حضور دارند، اما درآمد‌های خود را در خارج از استان به ویژه در ورزش استان‌های دیگر هزینه می‌کنند، تأکید می‌کنم تا فعالیت‌هایشان در این خصوص را به سمت ورزش استان بیاورند و برای ورزش خراسان رضوی هزینه کنند. امیدوارم این تأکید من به تذکر تبدیل نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مشهد مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
0
0
استاندار محترم و مسئولان شهر مشهد چقدر خوب می شود اگر بخش های صنعتی استان و شهر مشهد تیم ورزشی حرفه ای وقدرتمند برای استان خراسان رضوی و شهر مشهد تشکیل دهند که دیگر تجربه های تلخ ازبین رفتن تیم های ورزشی با هویت استان وشهر مشهد را نداشته باشیم کلانشهر مشهد دومین کلانشهر ایران و خراسان رضوی دومین استان پرجمعیت ایران می باشند پیشنهادی داریم اگر هم تصمیم گیری لازم برای تیم داری انجام شد نام و نماد و نشان و رنگ لباس تیم مطابق با هویت معنوی وفرهنگی استان خراسان رضوی باشد که بتوان به خوبی حمایت گروه‌های مختلف را جذب کرد ودیگر مشکل هویتی نداشته باشد پیشنهاد این است و چه عالی می شد که در استان خراسان رضوی و کلانشهر مشهد با کمک بخش صنعت تیم قدرتمند وحرفه ای تشکیل شود با نام فردوسی توس خراسان و نماد آن هم از آرامگاه فردوسی و شاهنامه باشد عوامل رسانه های شهر مشهد و روزنامه محترم شهرارا این پیشنهاد را به مسئولان برسانید.یاامام رضا(ع)
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->